12/20/00 12:55:09
| Comments: Hej! Smadder flot hjemmeside! Seriøs og lærerig... Flot og spændende... Og interessant! Har fundet ud af en masse som jeg ikke vidste... Tak for det! Hilsen Michelle! |
| Comments: hejsa da jeg interessere mig rigtig meget for ånder og af den grund skal skrive årsopgave om det er denne side vildt go' til sådan en som mig!! Jeg kan bare ikke se hvad H.C. Andersen har med ånder og det åndelige univers at gøre!!?? Hej hej jeg tjekker nok snart din side ud igen så i mellem tiden må du gerne have opdateret den! K.H. Stiz |
| Comments: hallo så godt det er å vite at det faktisk finnes en del mennesker som ennå har hode der det skal være skulle gjerne hatt et eksempel på på din bok |
| Comments: fuck dig du er grim |
| Comments: |
| Comments: I think that reinkarnation is real!!.. I dont think that almost everybody have been a famous person..... But Í do think that we have lived before and some does pass death again and again and some is in heaven like a sfvere but..... Maybe I`l know the whol truth one day.... Maybe not, But I am a beliver!!! :) *Ss* If you want to talk or write a litle by sms then you can use this number: 26947107 |
| Comments: Meget meget flot stykke grafisk og designmæssig arbejde du har lavet. Nemt at læse (lidt for nemt indimellem) og praktiskt opstillet. God indføring til vandrer mod lyset. Jeg kunne godt tænke mig at høre din personlige mening om bogen, dine tanker bagved det som du har fremført på dine sites. Jeg har selv fået stor respekt for bogens ideologier. Send mig gerne em mail. MVH Markus. In english: Said that these sites are very welldone, beuatiful design and some more posotove stuff. Asks for his personal ideas about the book that the pages refer to and explain that my respect for that book is enormous. That is about what I said. |
| Comments: Jeg har fundet en masse gode ting her på denne side og nogle af dine teoriger, er de samme som mine, bla. Atlantis, Egybten, Kroben, Gud, Jesus osv. Jeg mener at det er en Fed og Sej Hjemme side du har M.v.h Dennis Mejsedal |
| Comments: Det Er en RIGTIG dårlig hjemmeside!!!!!!! |
| Comments: Hälsningar från Sverige och Amelius Förlag till alla som besöker Mr. Degns site. Jag rekommenderar varmt alla som ännu inte läst "Vandrer mod Lyset" att undersöka detta enastående och fullständigt unika verk i mänsklighetens historia. Ni kommer att få en äsupplevelse ni inte trodde var möjlig! Tack för en vacker web site, och ha ett gott liv! |
| Comments: nice page |
| Comments: So nice to see you`r still here Keep shining Ivan |
| Comments: Hej, jeg sybtese det er en utrolig smuk hjemmeside, med alt hvad man behøver at vide, men lidt mere om nærdøds oplevelser ville være godt.... hvis du ved noget mail mig.. |
| Comments: Hej. Jeg har selv læst "Vandre mod Lyset" to gange, og jeg er igang med at læse tillægget med alle spørgsmålene. Jeg synes denne hjemmeside er MEGET flot. Jeg har selv tænkt på at skrive noget fra bogen og lægge de på min egen hjemmeside, men jeg er helt grøn over hvor flot denne side er lavet, så det tror jeg ikke jeg vil alligevel. Og de flotte billeder, som beskr ver de tekniske beskrivelser i bogen, er også gjort godt. Og må "Folkelig Kirkereformation" engang i fremtiden genopstå i en eller anden form! Med venlig hilsen Thyge Herthoni Hansen Podevej 1 Lov 4700 Næstved |
| Comments: Hej far...vi håber at du har det godt nu. Pas godt på dig selv og hyg dig med alle de andre. Hold øje med os alle og følg os i vore tanker. Det er hårdt at miste dig, og vi har dig alle i vore tanker i al evighed...vi ses mvh. Palle |
| Comments: It`s great to see something like this. I have read it all and i love it. THANK YOU FOR THIS. |
| Comments: hallo and godbay |
| Comments: An old man payed 500 dollars to his retirement, then he drowned in a bath...(That was not very serious men´t!) |
| Comments: Fin homepage. Det ville være rart hvis der også var mulighed for at chatte eller få svar, snakke med nogen hen over siden. Med venlig hilsen Hanna |
| Comments: hej hej |
| Comments: Jättefina och intressanta sidor!! Jag blev glad när jag hittade dem! |
| Comments: Jättefina och intressanta sidor!! Jag blev glad när jag hittade dem! |
| Comments: lirjtltj kkhælf æhc-.,bcb bcfbgæfd f |
| Comments: hey denne side er vidt fed hvis den var færdi |
| Comments: Cool page |
| Comments: Your website is probably one of the first VmL-sites on the net. It is beautiful, interesting and important. Congratulations! |
| Comments: Also for me, VmL changed my life - to the better I should say. Even if the present war can make anyone sad, we know that such horrors will be fewer and fewer. Oh yes, by the way, you may want to supplement Towards the Light with 'Ringbærerens Dagbog' by Peter Kjærulff. And thanks for setting up a good home- page Jørgen ! |
| Comments: Det er da lidt utroligt, at nogle kan få den opfattelse, at VML handler om satanisme. Man kan vist roligt sige, at det er dt absolut modsatte. Det er lige så utroligt, at der er en, der tror det handler om sekter - netop hvor VML taler om, at selv om boge egentlig er en fuldstændig tekst og således kunne danne basis for en religion, så skriver man netop i VML, at det IKKE SKAL VÆRE EN RELIGION. |
| Comments: Meget interessant, at Du har lavet denne side om VML. Har også læst PK i mange år. |
| Comments: The light has won! the darkness has been undone . . . the one who was named Satan is no more, returned to the light his name is now Ardor. Forgiveness and his own remorse released the grip of the darkness on his heart . . . the forgiveness of human bein s and the unconditional love of God. Thank you again, J. Degn for providing a site that contains a path to understanding VML. |
| Comments: Har slidt 2 eksemplarer af VML og andre tilknyttede værker siden 1971, men husk: Det skal ikke være en religion. |
| Comments: It is an ok web-site , do I need to say more??? That is all for now see you later.... |
| Comments: feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin |
| Comments: Flott side du har.Takk! |
| Comments: Hvorfor der utrolig mange i denne guestbook, der skriver i engelske vendiger? Jeg mener du har jo kun sider skrevet for dansker - kun dansk....underligt. Det er underligt at se at man kan tro på så meget forskelligt - kolliderer det ikke lidt med hinanden ?? |
| Comments: It is a great an exciting homepage you have made. I am not a satanist but I find it very interesting to read about. |
| Comments: I think tht the world is a bad place. If I could make the world bether I would do it, but I cant!! |
| Comments: Please reid me, ill be verry happy. i want to now something more about it. |
| Comments: Interesting site! But does Hitler reinkarnates as well? Must be pretty hard for someone to find out that it might be him - probably not, but how to be sure? Or is he still out there in the "Kollektivem Unterbewusstsein"... |
| Comments: Smuk side! |
| Comments: This Web-side gave me information for my schoolwork. Thank you!!!! |
| Comments: Jeg hader alle sekter De tog min far |
| Comments: Uffameg, fremdeles bak Kiksen..... |
| Comments: This was an interesting web site, but I would like more information about visitations |
| Comments: Kender I lærde karle til den glimrende filosof Su-lin Tan? |
| Comments: We have to make an assignment of Healing, so we thought that we could visit you site and find some things! |
| Comments: god arbejdet |
| Comments: Det er en stor glæde at se din side,.. og din komposition er etisk iorden,- hurtig og checket. Hurra for nettet,..hurra for sådan nogle som dig. " Den forståelse VML† har givet mig , ... hører til det største i mit lille liv. " Iva |
| Comments: Hej. Der skal energi til at have et site, hva? Jeg er glad for din idé med et web site med en oversigt over åndelige begreber. Jeg ville gerne hjælpe med et engelske, men jeg har bare alt for lidt tid. Men egentlig ville jeg høre om du kunne fortælle mig mere m telepati. Kan man bevise det? K H - Sanne. |
Name: Bad Bunny | My URL: Visit Me |
My Email: Email Me | |
Comments:
Just passing thru and saw your page Thanks
10/23/98 15:08:26
| Comments: Kære Jørgen Degn, det er velnok en flot præsentation af "Vandrer mod Lyset", du her har lavet. |
| Comments: Hej! Jeg synes det er en god hjemmeside du har. Den er spændene. |
| Comments: Dit fede lorte røv hul due lugter langt væk af lort |
| Comments: jeg synes det er en enorm god tro du har og jeg beundrer den meget |
| Comments: spice up your life!!!!! |
| Comments: Tack för att du sprider budskapet ! Jag hittade böckerna av en slump och dom förändrade mitt liv ! Varför finns det inte fler som läser dem ! Var kan man få mer info ! Finns det någon förening i Danmark ??? Peace !! |
| Comments: Din side er alle tiders, send bogen til Bill Clinton, måske han kan se det fornuftige i det der står der. V.H. Trine og Kim |
Comments:
Hi! I was surfing through GeoCities and saw your page. Pretty Cool! My name is Kara. I am 24 years old and live in San Diego, CA. I have been teaching myself HTML for the last several months. Please visit my site, Kara
s dynamicSex and tell me what you think of it. I will be adding pictures of myself within the next couple days. I would love to exchange links with you!
04/22/98 21:07:42
| Comments: Cool page! I love ghosts and spirits and things like that!!!! |
| Comments: Your images have a calmness and a serenity, you have a gift and I am pleased you have used your gift to paint digital scenes from VML. These are images the world needs to understand. |
| Comments: You have done good work with yor homepage!I will visit it later to chech out reasearch and other things. |